| 1 comments ]

"al-kisah...
al-kisah maka tersebutlah kisah...
sang kancil datang beramai-ramai menghadap ke bawah duli yang maha mulia sultan firaun...
mana firaun pakai sultan..."

satu sms diterima pada pagi ini. pendek dan ringkas.

"saya minta maaf. saya tak tahu. maafkan saya?"

aku diam. memandang sepi pada nokia 6680 yang genap umurnya tiga tahun pada hari ini.

spontan tanganku pantas menaip, "sedangkan nabi ampunkan umat. namun, saya bukan nabi."

aku meneruskan kerja-kerja rutin pada pagi ini.

tidak lama kemudian, satu sms diterima lagi.

"saya tidak tahu betapa pentingnya ia kepada awak. berikan saya peluang?"

aku cuma mampu berbisik di dalam hati. tiada kekuatan untuk membalas sms tersebut.



Kurau
31 Mac 2009
9.30 pagi

1 comments

hrmk said... @ March 31, 2009 at 12:07 AM

aceh..sape la yang mohon maaf tue yea..

Post a Comment